Monday 14 July 2008

Betol ke nih?

Aku jumpe mende yang cam ala2 horoskop ni tapi yg ni Dr. Fadzilah Kamsah yang buat. Betol ke ape yg dier cakap psl personaliti orang nih? Aku lahir pd bulan Februari, so kpade sape2 yg kenal aku tu leh la drop komen psl personaliti org yg lahir bulan 2 ni ade x yg kne pade sifat sebenar aku. Aku paste mende ni dari blog MyJuly05. Kalo derg salah paste, aku pon salah bg info kat korg. Mintak maaf awl2. So, wat la penilaian korg, betol ke x yg Dr. Fadzilah Kamsah buat ni:

FEBRUARI
  1. Berfikiran warak
  2. Sukakan benda yang realiti dan abstrak
  3. Intelligent ,bijak dan genius
  4. Berpesonaliti yang mudah berubah
  5. Mudah menawan orang lain
  6. Agak pendiam,pemalu dan rendah diri
  7. Jujur dan setia pada segalanya
  8. Keras hati untuk mencapai matlamat
  9. Tidak suka dikongkong
  10. Mudah memberontak apbila dikongkong
  11. Suka kegiatan lasak (Kerja luar)
  12. Emosinya mudah terluka dan sangat sensitif
  13. Mudah mempamerkan marahnya (emosinya)
  14. Tidak suka benda yang remeh-temeh (banyak guna otak kanan)
  15. Suka berkawan tapi kurang mempamerkannya
  16. Sangat berani dan mudah memberontak
  17. Bercita-cita tinggi dan suka berangan-angan dan ada harapan untuk merealisasikan impiannya
  18. Pemerhatian yang tajam
  19. Suka hiburan dan sukan
  20. Suka benda yang bersifat seni (hindustan)
  21. Sangat romantik pada dalaman tetapi tidak pada luaran
  22. Kecenderungan pada benda yang tahyul
  23. Amat mudah dan boleh menjadi terlalu boros
  24. Belajar untuk mempamerkan emosinya
P/s: sy bukan orang yg warak

No comments: